TERRITORY BRAND FORMATION

  • G. Berezovskaya Rostov State University of Economics
Keywords: territory brand; brand analysis; SLEPT analysis; SWOT analysis; benchmarking; field studies; Brand-Book.

Abstract

The formation of a territory brand is a responsible and multi-tasking project that requires the joint work of specialists from various fields. This process includes a number of stages, each of which must be worked out in detail.

Author Biography

G. Berezovskaya , Rostov State University of Economics

Advertising manager

References

Тихонова Н. Брендинг территории и оценка его эффективности: автореф. дис. к. э. н. — СПб., 2012.

Луговая О.А., Фролов Д.П. Территориальный маркетинг в преддверии чемпионата мира по футболу 2018 г. в России: мировой опыт // Маркетинг и маркетинговые исследования. — 2014. — №01(109). — С. 32-43.

Панкрухин А.П. Маркетинг территорий. — СПб.: Питер, 2013.

Авторская работа.

Published
2021-04-02
How to Cite
Berezovskaya , G. 2021. “TERRITORY BRAND FORMATION”. EurasianUnionScientists 5 (2(83), 8-11. https://archive.euroasia-science.ru/index.php/Euroasia/article/view/608.